Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Het Andere Wonen Van Bommelhof

Een klachtenprocedure is heel belangrijk voor ons. Het Andere Wonen Van Bommelhof wil graag de beste zorg en begeleiding bieden aan hun bewoners. Maar het is en blijft mensenwerk. Mocht er toch iets fout gaan, dan willen wij dit graag weten. Als wij dit weten, kunnen we er ook de juiste acties op ondernemen.

Om dit in een juiste volgorde te doen hebben we een klachtenprocedure vastgelegd.

Bespreek uw klacht
Belangrijk is dat u zo snel mogelijk met uw klacht naar het ondernemerspaar van uw locatie gaat. Maak het bespreekbaar. Zij zullen luisteren naar uw klacht en daar naar handelen.

“Laten we het samen bespreekbaar maken!”

Stichting Zorggeschil
Mocht u er met het ondernemerspaar niet uit komen, dan kunt u contact opnemen met Stichting Zorggeschil. Stichting Zorggeschil is een onafhankelijk klachtbureau. Zij nemen uw klacht in behandeling. Hoe Stichting Zorggeschil te werk gaat en hoe u contact op moet nemen vindt u hieronder.

Stappenplan Stichting Zorggeschil

Klachtenfunctionaris op afroep
Telefoonnummer: 06-484 455 38 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
Mailadres: bemiddeling@quasir.nl

Klachtencommissie Wzd/Wvggz
Telefoonnummer: 06 828 223 58 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr)
Email adres: klachtencommissie@quasir.nl

Stichting Zorggeschil
Postbus 132
8430 AC Oosterwolde
T. 085-273 32 19

Ambtelijk secretaris Geschilleninstantie Zorggeschil
9.00 tot 17.00 uur (ma t/m vr)
M. 06 125 830 75

info@zorggeschil.nl

Wij vertellen u graag welke mogelijkheden
Het Andere Wonen Van Bommelhof heeft.
Stel uw vraag en wij nemen contact met u op.